"A múzeumok a múltat őrzik meg, a hulladék-feldolgozók a jövőt."
T. Ansons
Újrahasznosítási tippek       Rólunk       Engedélyek       Kapcsolat       Galéria       Hírfolyam

Iskola, óvoda

Papírhulladék gyűjtés 2019. TAVASZ

A Feparec Kft. 2019. mácius 1.-től - május 31.-ig meghirdeti az újrahasznosítható vegyes papírhulladékok folyamatos elkülönítetten történő gyűjtését.

Ami gyűjthető: könyvek, újságok, magazinok,  füzetek, katalógusok, szórólapok, nyomtatóból származó papírok. Kérjük, a hullámpapírt, és a kartondobozt külön gyűjtsék!!! A papírhulladékot zsákolva, kötegelve, vagy dobozolva kell gyűjteni.

SZÁLLÍTÁS:

  • 1,5 TONNÁS TEHERAUTÓ:
    Minimális mennyiség 1000 kg/forduló. Kérjük, szállítás megrendelése esetén körültekintően szíveskedjenek eljárni a mennyiséget illetően, ugyanis a 1000 kg alatti mennyiségeket nem áll módunkban kifizetni! 
  • TÖMÖRÍTŐS AUTÓ:
    2 tonna feletti mennyiség esetén speciális öntömörítős gépjárművel biztosítjuk a szállítást. 
  • KONTÉNER:
    Garantált 7 tonna feletti mennyiség esetén helyezünk ki konténert (30 m3-es). Amennyiben a konténerben összegyűjtött papírhulladék nem éri el a 7 tonna mennyiséget, úgy az átvételi ár arányosan csökken.

A hulladékok mérlegelése a telephelyünkön lévő hitelesített digitális hídmérlegen történik, melyet a gyűjtés képviselője személyesen ellenőrizhet.

Szállító járműveinket az intézmény tanulóinak felajánlást tevő cégek telephelyeire is kiküldjük, valamint a szülők által telephelyünkre beszállított hulladékokat is átvesszük, és a regisztrált intézmény gyűjtésébe beszámítjuk.

 

    Budapesti       átvételi áraink

Mennyiség

      Vegyes papír 
            (Ft/kg)
Hullám papír
    (Ft/kg)

7001 kg felett

              12,-

            8.-

2001 – 7000 kg

               8,-

            6.-

1000 – 2000 kg

               6,-

            4.-

A vegyes papír és a hullámpapír együtt gyűjtve kevert hulladéknak minősül, mely az alacsonyabb átvételi áron kerül elszámolásra!

Budapest határától számított 20 km-es körzeten belüli iskoláktól, átvételi áraink egyedi megállapodás szerint alakulnak.

A mennyiséget és az átvételi árakat fordulónként vesszük figyelembe. A több fordulóban beszállított hulladékok súlyai nem kerülnek összevonásra!

A felhasználó árváltozásának függvényében az átvételi árak változásának jogát fenntartjuk a szállítás napjára vonatkozóan!

A hulladék ellenértékének kifizetésére az alábbi lehetőségek vannak:

  • magánszemélynek (SZJA tv. 58§(9) alapján adómentes)
  • alapítványnak
  • intézménynek (az intézmény által kiállított számla ellenében)

A jelentkezés online módon történik (ide kattintva).

Kérjük, válassza ki a fizetési módot, és ennek megfelelően töltse ki a szállítási megállapodást. A választott fizetési módon történő változtatásra utólagosan nincs lehetőség.

A kitöltés végén a megadott e-mail címre megküldjük a jelentkezés adatait, ezzel biztosítva, hogy az együttműködési igénye rendszerükben rögzítésre került!

Segítség az online jelentkezéshez: Riczel Edina 06/20 325-2687

Szállítással kapcsolatosan (időpont egyeztetés, fuvarrendelés, érdeklődés) kizárólag a 06/30 638-0420-as telefonszámon érdeklődhetnek.

Egyéb információ kapcsán (segítség a kitöltéshez, kérdés a gyűjtésre vonatkozóan, kifizetéssel kapcsolatos információ) a 06/20 325-2687-es telefonszámon állunk rendelkezésükre!

Sikeres gyűjtést kívánunk!

Demény Mihály
ügyvezető igazgató