"A múzeumok a múltat őrzik meg, a hulladék-feldolgozók a jövőt."
T. Ansons
Újrahasznosítási tippek       Rólunk       ISO Minősítések       Engedélyek       Kapcsolat       Galéria       Hírfolyam

Iskola, óvoda

PAPÍR HULLADÉK GYŰJTÉS 2018. ŐSZ Budapesti iskolák részére 

Könyvek, újságok, füzetek, katalógusok, szórólapok, nyomtatóból származó papírok, karton, hullámpapír, és minden olyan papírhulladék, ami vízben oldódik. A papírhulladékot zsákolva, kötegelve, vagy dobozolva kell gyűjteni.

SZÁLLÍTÁS:

  • 1,5 TONNÁS TEHERAUTÓ:
    Minimális mennyiség 1000 kg/forduló. Kérjük, szállítás megrendelése esetén körültekintően szíveskedjenek eljárni a mennyiséget illetően, ugyanis a 1000 kg alatti mennyiségeket nem áll módunkban kifizetni! 
  • TÖMÖRÍTŐS AUTÓ:
    2 tonna feletti mennyiség esetén speciális öntömörítős gépjárművel biztosítjuk a szállítást. 
  • KONTÉNER:
    Garantált 7 tonna feletti mennyiség esetén helyezünk ki konténert (30 m3-es). Amennyiben a konténerben összegyűjtött papírhulladék nem éri el a 7 tonna mennyiséget, úgy az átvételi ár arányosan csökken.

A hulladékok mérlegelése a telephelyünkön lévő hitelesített digitális hídmérlegen történik, melyet a gyűjtés képviselője személyesen ellenőrizhet.

Szállító járműveinket az intézmény tanulóinak felajánlást tevő cégek telephelyeire is kiküldjük, valamint a szülők által telephelyünkre beszállított hulladékokat is átvesszük, és a regisztrált intézmény gyűjtésébe beszámítjuk.

 

Budapesti átvételi áraink

Mennyiség

     (Ft/kg)

7001 kg felett

        19,-

2001 – 7000 kg

        11,-

700 – 2000 kg

         9,-

Budapest határától számított 20 km-es körzeten belüli iskoláktól, átvételi áraink egyedi megállapodás szerint alakulnak.

A mennyiséget és az átvételi árakat fordulónként vesszük figyelembe. A több fordulóban beszállított hulladékok súlyai nem kerülnek összevonásra!

A felhasználó árváltozásának függvényében az átvételi árak változásának jogát fenntartjuk a szállítás napjára vonatkozóan!

A hulladék ellenértékének kifizetésére az alábbi lehetőségek vannak:

  • magánszemélynek (SZJA tv. 58§(9) alapján adómentes)
  • alapítványnak
  • intézménynek (az intézmény által kiállított számla ellenében)

A jelentkezés online módon történik (ide kattintva).

Kérjük, válassza ki a fizetési módot, és ennek megfelelően töltse ki a szállítási megállapodást. A választott fizetési módon történő változtatásra utólagosan nincs lehetőség.

A kitöltés végén a megadott e-mail címre megküldjük a jelentkezés adatait, ezzel biztosítva, hogy az együttműködési igénye rendszerükben rögzítésre került!

Segítség az online jelentkezéshez: Riczel Edina 06/20 325-2687

Szállítással kapcsolatosan (időpont egyeztetés, fuvarrendelés, érdeklődés) kizárólag a 06/30 638-0420-as telefonszámon érdeklődhetnek.

Egyéb információ kapcsán (segítség a kitöltéshez, kérdés a gyűjtésre vonatkozóan, kifizetéssel kapcsolatos információ) a 06/20 325-2687-es telefonszámon állunk rendelkezésükre!

Sikeres gyűjtést kívánunk!

Demény Mihály
ügyvezető igazgató